Alla inlägg under oktober 2012

Av emmyfransson - 31 oktober 2012 07:22

Hejsan Hoppsan I Lingonskogen!   

Asså jag vet inte varför jag ska vakna så tidigt. Jag brukar ju sova länge men varför inte idag???

Men aja idag ska jag försöka gå till farmor och farfar samtidigt som Lisa. Det blir en svår uppgift!   Men man får väl försöka. För idag är det halloween! Så vi ska pynta och baka hos farmor och farfar idag.   

Det ska bli kul.

Glad Halloween!  

Puss!

Bye!


MIn gulleplutt   

Av emmyfransson - 30 oktober 2012 15:45

Hejsan Hoppsan I Lingonskogen!  

Idag har vi ju städat på Ica. Vi städade där många av er säkert har sparkat under något  om ni har tappat något. Ni vet under hyllorna.

Jag trode aldrig att det fanns så mycket grejer/damm/massa annat under där.

Japp så sparka aldrig under något där igen.  

Men för det fick vi 5000 kr och fika av Nicklas.

När vi var färdiga med det så åkte vi hem till farmor och farfar en halv timme typ. Sen ville jag åka hem och duscha och byta om för att jag har legat på golvet och ålat (stavning?) runt där.

Och efter det åkte vi dit igen och åt. Vi åt köttgryta med potatis. I      Farmos köttgryta. Specielt såsen

Men nu har jag och Lisaa cyklat/gått hem igen och fikat.

Vi ska strax bort dit igen tror jag och äta där, sen ska vi kolla när farfar övar på revyn som han ska vara med i år igen.

Det ska vi ju göra med farmor, Hannes, Olivia och Lisa. Mamma och pappa kommer att stanna hemma och kolla på den riktiga föreställningen.

Bye bye!

See you soon!

Älskar bara hen   Naww kommer nog att ha med hen i varje inlägg.  Love you

Av emmyfransson - 30 oktober 2012 07:25

Hejsan Hoppsan I Lingonskogen!  

Igår var vi ju i stan med kyrkan. Vi hade roligt  och på bowlingen kastade jag ju självklart klotet (stavning?) bakåt.

So typical me    Haha......

Men idag ska man och städa ica, så kom inte in och smutsa ner   Nää bara skojar.

Så Anita och Emma kommer och hämtar mig kvart tio i åtta.

Och efter det blir det kanske att vara med kusinerna eller en kompis.

Ja så blir det.

Ha det gött

Ät kött   

Bye!

  

Är det bara jag som tycker att denna filuren är hur söt som helst?    Naww älskar honom!   

Av emmyfransson - 29 oktober 2012 08:18

Hejsan Hoppsan I Lingonskogen!   

Vad görs idag då på första höstlovas dagen?, jag ska åka till växjö som sagt.

Då ska vi bowla, äta på resturang, fika, gå till någon kyrka och något annat kul! ;)

Vi ska åka krösatåget dit och hem.

Hoppas att vi inte missar det ;)

Och kusinerna från Göteborg kommer ju också.

Så vi får se om vi hinner vara lite med dom också kanske.

Skriv gärna till mig vad ni ska göra på höstlovet till mig också.

Förlåt om jag är tjatig men rösta gärna på omröstningen om jag har tråkiga eller roliga inlägg.

Vill ju gärna veta ;)

Men ha ett bra höstlov!

Puss!

Bye!

Av emmyfransson - 28 oktober 2012 18:25

Hejsan Hoppsan I Lingonskogen!   

Idag har jag inte gjort något särskilt, jo jag har sytt (stavning?),varit vid datorn och gått med Lisa och pappa till Ica. Vi köpte lite bröd m.m som vi skulle ha till toasten till kvällsmat.

Och ikväll blir det solsidan med familjen

Vill ni vetan något jobbit?  

Jo, jag skulle skriva detta inlägget innan men sen så stängdes datan av och jag hade videosamtal med Era på skype och då loggades jag ut från skype och nu kan jag inte komma in igen :(

Men det löser sig.

Imorgon ska man träffa kusinerna från Göteborg och så ska mantill stan med kyrkan och sina sköna kompisar  

Då ska vi bowla, som jag är å himla begovad på. Eller??? :O

Men det kommer nog ett till inlägg under kvällen.

Puss på er!  

Bye!  


Ps: I    Lov


Kolla gärna in  på min systersblogg: www.lisa02.bloggplatsen.se

Av emmyfransson - 28 oktober 2012 07:52

Heejsan!

Rösta gärna på omröstningen.

Jag vill gärna veta.

Om sådär 5 - 7 dagar kommer en följdfråga.

Så rösta rösta.....

Bye!

Av emmyfransson - 28 oktober 2012 07:42

Heejsan!

Nu har jag vaknat efter en skön natt.

Idag blir det väl att städa mitt rum med tanke på hur det  ser ut just nu ;)

Skulle ni vara här så skulle ni nog förstå mig, som t.ex jag har fyra stolar här inne vid sängen. ( Elis, jag och Lisa skulle bygga en koja) Haha.....

Men idag ska jag väll inte göra så mkt, springa spåret eller vara med en kompis.

Men ha det bra!

Bye!  

Av emmyfransson - 27 oktober 2012 20:11

Hejsan Hoppsan I Lingonskogen! <3

Innan jag skriver något vill jag bara säga en sak till dig Ida:

- Jag älskar dig så sjukt mycket och kommer aldrig glömma dig. Du har mig vid din sida tills döden skiljer oss åt! <3

Jag kommer inte att träffa Ida på hela lovet :,( jag kommer att sakna dig så sjukt mycket det värker i hela mitt hjärta när jag tänker på det.

Ida in my   



Nu har vi gäster och jag är jättetrött, haha.....


Men nu ska Elis och jag spela ett spel så


Bye!   

Presentation

Jag heter Emmy och är 12 år och bor i Moheda.
På min blogg kan du läsa lite om min vardag.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av domma allternativ tycker ni är bäst?
 One Direction
 Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards