Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

HAHA med Hildut <3

Av emmyfransson - 30 januari 2013 14:05

Haj

Idag så var det ju skola igen.... En vanlig dag som vanligt förutom att vi inte hade syslöjd. Så istället var vi som skulle ha syslöjd i klassrummet. Då kom Hildut och satte sig brevid mig :) Vi hade Marie så hon sa att vi skulle göra något t.ex glosorna tills imorgon som jag och Hildut gjorde. Vi gjorde det kanske de första fem minutrarna. Sen gjorde vi lite annat som t.ex slog vad om vad Hildut skulle ha på provet. Jag trodde inte att hon skulle ha några fel men det hade hon :( Så nu ska jag dansa på bordet i helklass och göra lite svängiga rörelse på Maries läxtion. Jippi.. eller inte...

Men sen så skulle Hildut fixa en sak på vår lärares dator. Hon gjorde så att skärmen blev sne. Men sen skulle hon fixa tillbaka det innan läraren märkte det. Men det gick inte. HAHAHA... Jag satt och typ skrattade ihjäl mig. Men sen fixade hon det. Bra jobbat Hildut ;) Just det ja.. vi satt och sjöng på typ Bad Boys eller vad den heter och så kollade vi lyrics på den och den var jättekonsig. Annars så hade vi allmänt roligt den 1 timme och 20 minuters läxtionen. Fjantade lite som vanligt. Men kul hade vi allt ;)

Ojj långt inlägg.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmyfransson - 9 mars 2013 12:28

Haj Ojj det var ett tag sen... Ledsen för dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte orkat.... Men nu kommer ett inlägg iallafall :) Okej igår så hade jag och Julia "Halv åtta hos oss". Vi bjöd på mat för cruxet. Vi bjöd på: Förrätt: Plock ...

Av emmyfransson - 11 februari 2013 07:32

Haj Idag ska vår skola till hanaslöv. Då ska jag åka pulka för det blir så trångt i backen om man åker skidor. Så då ska Ida , jag och Pontus åka pulka. Vi är inte Sveriges största fan av pulka åkning så det blir kanske ett inlägg till där....

Av emmyfransson - 11 februari 2013 07:32

Haj Idag ska vår skola till hanaslöv. Då ska jag åka pulka för det blir så trångt i backen om man åker skidor. Så då ska Ida , jag och Pontus åka pulka. Vi är inte Sveriges största fan av pulka åkning så det blir kanske ett inlägg till där....

Av emmyfransson - 10 februari 2013 21:23

9 st Stocken, bankrånet, precision, banana, metall, häng och kläng, bollen, knasboll och ultra v :) En sån sjuuuukt rolig dag. Roligast på länge. Det måste vi göra om :) :) :) ...

Av emmyfransson - 10 februari 2013 10:11

Hajsan det var länge sen ;) Idag så ska jag,Pontus, Ida, Julia och Sigrid till boda borg :) Vi mohedabor ska ta tåget till lammhult där Sigrid hoppar på och sen bär vi vidare till boda. Det kommer bli sååååå kul :) :) :) ...

Presentation

Jag heter Emmy och är 12 år och bor i Moheda.
På min blogg kan du läsa lite om min vardag.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av domma allternativ tycker ni är bäst?
 One Direction
 Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards